Для вас, батьки!

Родина – це природний осередок найглибших людських почуттів, де дитина засвоює основи моралі серцем і душею, коли розвиваються почуття доброти, чуйності, любові до всього живого. Батьки – головні природні вихователі дитини. Основний чинник у формуванні особистості – це виховний клімат сім’ї. Рідна домівка – не тільки місце притулку, дах над головою, а й родинне вогнище, місце захисту від життєвих негараздів.          І.П. Котляревський

 1. Пам'ятка батькам п'ятикласника
2.  Анкета ( будь ласка, пройдіть анкету до 15 вересня) 


Говоріть зі своєю дитиною! 

 Якщо ви запитаєте у дитини «Як справи в школі?», То, швидше за все, отримаєте відповідь: «Нормально». А якщо ви дійсно хочете дізнатися, як пройшов день, то допоможіть своїй дитині: задайте такі питання, на які можна буде відповісти докладно.

 1. Що найкраще з того, що сталося з тобою сьогодні в школі? Що найгірше?
2. Розкажи мені, що тебе сьогодні змусило сміятися.
3. Якби ти міг/могла вибрати, з ким би ти хотів/-ла сидіти в класі? А з ким би точно не хотів/-ла сидіти? Чому?
4. Розкажи мені про найкраще місце в школі.
5. Яке найдивніше слово, ти почув/-ла сьогодні? Або може тобі сказали сьогодні щось дивне?
6. Якби ми запросили сьогодні твого/твою вчителя/вчительку до нас в гості, що б ми почули про тебе?
7. Кому ти сьогодні допоміг/допомогла?
8. Чи може, хтось тобі сьогодні допоміг/допомогла?
9. Розкажи мені, що нового ти дізнався/дізналася сьогодні?
10. Чи був момент, коли ти відчував/ -ла себе найщасливішим/-ою сьогодні?
11. Чи ставало тобі сьогодні нудно?
12. З ким би ти хотів/-ла пограти на перерві з тих, з ким ти ще ніколи не грав/-ла?
13. Розкажи мені про щось хороше, що трапилося з тобою сьогодні.
14. Яке слово вчитель/вчителька найчастіше сьогодні вживав/-ла?
15. Про що б ти глибше хотів/-ла дізнатися?
16. Чого б тобі хотілося менше робити в школі?
17. З ким би ти в своєму класі міг/могла вести себе краще?
18. Де ти найчастіше граєш на перервах?
19. Хто є найсмішнішим у вашому класі? Чому?
20. Тобі сподобався сьогоднішній обід? Що найбільше?
21. Якби тобі завтра випав шанс стати учителем/учителькою, що б ти зробив/-ла?
22. Як ти думаєш, може, комусь було б краще перейти в інший клас?
23. Якби ти міг помінятися з кимось в класі місцями, хто б це був? Чому?
24. Розкажи мені про три різні випадки, коли ти використовував/-ла олівець сьогодні в школі

Причини конфліктності дитини

Якщо ви помітили, що ваша дитина частіше свариться та конфліктує з однолітками, зверніть увагу на чотири основні причини дитячої конфліктності

 






























Чотири простих поради допоможуть пояснити дитині, як управляти своїм настроєм і що робити з негативними емоціями :


1 - Розкажіть дитині, що не буває «поганих» і «хороших» почуттів - всі вони однаково важливі. Але ось навчитися виражати гнів треба без насильства, тобто словами: «я засмучений» або «я злюся на тебе».

2 - Порадьте дитині робити паузу, перш ніж вона закричить або розпочне бійку. Навчитися зупиняти себе можна за допомогою обраного слова-сигналу або, наприклад, рахуючи подумки до трьох.

3 - Разом знайдіть безпечні способи виражати емоції: можна бити подушку або боксувати грушу, пострибати або набрати в рот води і з силою «видувати» її в повітря.
4 - Навчіть дитину не просто висловлювати почуття, а й знаходити і усвідомлювати зв'язок між вибухом емоцій і причиною, яка його викликала.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар